Bölümümüz Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim dalında görevli Arş. Gör. Serhat ÖZER, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde yürüttüğü Pazarlama Doktora programını başarıyla tamamlamıştır. Kendisi, "Ortak Yaratım Davranışının Tüketici Tatmini Üzerindeki Etkisinde Marka Deneyiminin Aracı Rolü" başlıklı tezini savunarak Doktor unvanını almaya hak kazanmıştır.
Dr. Serhat ÖZER, doktora eğitimi sürecinde önemli akademik katkılar sağlamıştır. Toplamda 3 akademik makale yayınlamış olup bunlardan biri SSCI (Q1) indeksli bir dergide, bir diğeri alan indeksli (SCOPUS) bir dergide ve bir diğeri ULAKBİM TR-DİZİN indeksli bir dergide yer almaktadır. Ayrıca, kendisi 4 kitap bölümüne katkıda bulunmuş ve bir Uluslararası Bildiri çalışmasını sunmuştur.
Dr. Serhat ÖZER'i bu önemli başarılarından dolayı tebrik ediyor ve çalışmalarında başarılarının devamını diliyoruz. Kendisinin özverili çalışmaları ve pazarlama alanındaki bilgi birikimi takdire şayandır. Akademik topluluğa katkılarına ve araştırmalarıyla sağladığı iç görülere dayanarak, gelecekte de önemli katkılar yapacağına inanıyoruz.